مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-19اقتصادي

 خطر پدیده فرو نشست زمین در کرج


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: متاسفانه دشت کرج یکی از دشت های با نرخ بالای فرونشست زمین محسوب می شود که عدم توجه به محدوده های قرار گرفته در معرض این پدیده، - ایسنا/البرز معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: متاسفانه دشت کرج یکی از دشت های با نرخ بالای فرونشست زمین محسوب می شود که عدم توجه به محدوده های قرار گرفته در معرض این پدیده، اثرات زیان باری را برای ساکنین در پی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس سعیدی کیا با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دلایل فرونشست زمین در کشور عدم مدیریت صحیح آب های زیرزمینی و برداشت بی رویه از آنها است، توضیح داد: این نشست ها علاوه بر هدر رفت برگشت ناپذیر منابع زیرزمینی، در صورت واقع شدن در زیرسازه های حیاتی انرژی مثل خطوط انتقال انرژی گاز و برق، تاسیسات حمل و نقل مانند پل ها و جاده ها و همچنین ابنیه و ساختمان ها امکان بروز حوادث و فجایع اسفناکی را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: متاسفانه دشت کرج یکی از دشت های با نرخ بالای فرونشست زمین محسوب می شود که عدم توجه به محدوده های قرار گرفته در معرض این پدیده، اثرات زیان باری را برای ساکنین در پی خواهد داشت.

سعیدی کیا تاکید کرد: بر این اساس با هدف جلوگیری از پیامدهای منفی این پدیده، طبق مصوبه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 خطر پدیده فرو نشست زمین در کرج

 خطر پدیده فرو نشست زمین در کرج